Monday 20 April 2020

متن در مورد شکوفه بهاری ، متن زیبا درباره شکوفه درختان + متن عاشقانه بهاری

متن در مورد شکوفه بهاری

متن در مورد شکوفه بهاری ، متن زیبا درباره شکوفه درختان + متن عاشقانه بهاری
متن در مورد شکوفه بهاری ، متن زیبا درباره شکوفه درختان + متن عاشقانه بهاری همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

متن در مورد شکوفه بهاری

بهار ؛ می تواند نام تو باشد
وقتی که در همهمه یِ سبزِ دلم
دوستت دارم هایت
شکوفه می زنند
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد شکوفه بهاری

صبح به خیر های تو،️
بوی بهار، می دهند!
تازه و دوست داشتنی …
سلام که می کنی، شکوفه ها، گل می کنند،
بر لبان خندانت!…

متن در مورد شکوفه بهار

صندوقچه قدیمی‌ات را نگرد
حتی اگر بهار حتی اگر شکوفه
در پس دیوارهای تار گم شود ،
مهربانی و زیبایی گم نخواهد شد…
شب هر چه تاریک‌تر ستارگان روشن‌تر!
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد شکوفه های بهاری

و من نیایشی گرم
در نجوای شبانه ات می شوم
با فانوسی از جنس بهار
که روشن می کند
تمام تاریکیت را
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا در مورد شکوفه بهاری

زیبای من به شوق تو
قدم در خیابان می گذارم
درختان بهاری را تماشا می کنم
و مست می شوم
از بوی شکوفه و سبزه و باران

متن کوتاه در مورد شکوفه بهاری

بهار که رفتن
اسفند و آمدن فروردین نیست!
بهار یعنی
جای بوسه‌های مردی که تو باشی
روی گونه‌های زنی
که من باشم شکوفه بدهد
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد شکوفه های بهاری

در من ریشه کرده ای
اسمت که می آید
گونه هایم
گل می اندازند
خنده هایم
شکوفه می دهند
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد شکوفه های بهار

و بهار که شد
چشم بگشاییم
شاید
در فصل شگفتیِ
خوش‌آیندِ شکوفه‌ ها
گلی‌ را بیابیم
در انتظارِ شاهزاده‌ی‌ کوچکش،
بی‌ تاب …

متن در مورد شکوفه و بهار

جان دلم…
قرار است مانند درخت ریشه کنم…
شکوفه دهم، برایت زندگی باشم،
بهارم میشوی…؟
⇔⇔⇔⇔

متن درباره شکوفه بهاری

دست مرا بگیر
که باغ نگاه تو
چندان شکوفه ریخت
که هوش از سرم ربود…
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد شکوفه بهار نارنج

سرماى زمستان
تنها بهانه
به آغوش کشیدنت بود!
مانده‌ ام در بهار،
چه بهانه‌ اى بیاورم

متن زیبا در مورد شکوفه های بهاری

تمام شهر
بوی عطر بهار گرفته
و تمام من بوی تو
کجایی، بهار دارد می‌ رسد !
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا در مورد شکوفه های بهار

می خواستم
بهار به خانه ات بیاورم
و دیگر قانع نباشی
به گل های چسبیده به فرش
⇔⇔⇔⇔

متن درباره شکوفه های بهاری

بهار؛ می تواند نام تو باشد
وقتی که در همهمه یِ سبزِ دلم
دوستت دارم هایت
شکوفه می زنند.

متن زیبا درباره شکوفه های بهاری

حرف های زیادی روی دلم مانده است
یعنی می‌شود با بهار بیایی
و تمام دوستت دارم‌ هایم
روی صورتت شکوفه بزنند؟!

No comments:

Post a Comment