Tuesday 25 February 2020

متن در مورد چشم آبی ، متن ادبی و کوتاه درباره چشم رنگیا و چشم آبی تو

متن در مورد چشم آبی

متن در مورد چشم آبی ، متن ادبی و کوتاه درباره چشم رنگیا و چشم آبی تو
متن در مورد چشم آبی ، متن ادبی و کوتاه درباره چشم رنگیا و چشم آبی تو همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

متن در مورد چشم آبی

چشم آبیِ تو
دریاست ولی
دریایی که خدا خواسته او را
وسط خاک کویر
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد چشم آبی ها

سلام ای بانوی آبی پوش..
که گاه خوش خرامان میگذری از کوچه ی ما..
آشنا نیستم با رنگ دریایی تو..
تو صفا ده قلب مرا به چشمان آبی خود..

متن عاشقانه در مورد چشم آبی

بی تو
دیوار را بهانه ی ایستادن نیست
و ابر را پرنده را و انسان را
چشمان آبی ام سنگ می شود
اگر تو نباشی …
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد دختر چشم ابی

چشم ابیه زیبایم…..
من از تمام دنیا از تمام ثروتش
از تمام خوشیهایش
فقط ان ”’دایره ابیه چشمان تو ””را میخواهم
⇔⇔⇔⇔

متن درباره چشم آبی

دیوارهای سنگی چادر سیاه بر تن دارند
تا چشمان آبی شب در امتداد خیس روزها
تن عریان ماه را
کنج پستوی آسمان نوازش دهد

متن عاشقانه درباره چشم ابی

هر صبح این چنین است
یک آسمان آبی یک پنجره
و آن سو چشمان آبی تو
یک آفتاب تابان همرنگ گیسوانت
در هر شعاع نورش نقشی ز خاطراتت
⇔⇔⇔⇔

متن درباره چشمان آبی

وقتی عشق را
در نگاهت بر دلم حس کردم
در نماز عشق نیتم نام تو بود …
رنگ ان چشمان زیبای تو بود
پاک و بی ریا نگاه پاک چشمانت را
ستایش کردم
⇔⇔⇔⇔

شعر درباره چشم آبی

بعد از تو
تنها قرارهای نارنجی
روبه روی چشمان آبی من سبز می شوند!
و چه بی روح
ذهن کاغذم را سیاه می کنند…..

متن زیبا در مورد چشمان آبی

در لابه لای موی تو طوفان چه می کند
با آذر نیامده آبان چه می کند
در صورتی که آینه را ماه کرده است
چشمان آبی باران چه می کند
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا در مورد چشم آبی

سرم را بر شانه ات بگذار!
و ماه دیدگانت را
بر شب تاریکم‌ ارزانی دار!
می خواهم با نور چشمانت،
خواب را در اغوش بکشم…!
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد چشم آبی

زیبایی بیرونی
چشم را خشنود می کند،
زیبایی درونی
قلب را تسخیر می کند.

متن در مورد چشم آبی ها

طوفان تلاطم موج مرگی لذت بخش
خودم انتخاب کردم
غرق شدن را
عجب چشمانِ آبیِ بی رحمی …
⇔⇔⇔⇔

متن عاشقانه در مورد چشم آبی

دست من، دست تو را می‌طلبد.
چشم من، رد تو را می‌جوید.
لب من، نام تو را می‌خواند.
پای من، راه تو را می پوید
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد دختر چشم ابی

چشمان آبــــی تو…
دریای اختصاصی مــــن استـــــــــ…
نمی شود غرق نشد…
هربار که میبینمتــــــــ…!!! …

متن درباره چشم آبی

در ترنم برتر باران نگاه آبیم را به پرستوی سعادت می سپارم
باران هنوز هم برای من شادی به ارمغان می آورد
دستهای باران مرا به اعماق اشکها میبرد
گویی نم نم باران برای پری چشمان آبی من
قطره زلال آشتی را آورده است …

No comments:

Post a Comment