Saturday 14 March 2020

متن عیدت مبارک عشقم ، و عزیزم + متن عاشقانه پیشاپیش عیدت مبارک عشقم

متن عیدت مبارک عشقم

متن عیدت مبارک عشقم ، و عزیزم + متن عاشقانه پیشاپیش عیدت مبارک عشقم همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

متن سال نو مبارک عشقم

عشق چیزی است
که من هر روز
در لبخند تو می بینم
عیدت مبارک زیبای من
⇔⇔⇔⇔

تکست عیدت مبارک عشقم

واژه‌ها در مقابل وصف مهربانی تو سکوت کرده‌اند…
من و واژه‌ها هردو از دریای بی‌کران محبت تو،
خجالت کشیده‌ایم… همسر فداکارم!
نوروز باستانی بر تو خجسته باد!

متن عیدت مبارک عزیزم

تو دلیل خنده ی روی لب هام،
درخشش چشمام
و تپش قلبم هستی
سال نو مبارک زندگیم
⇔⇔⇔⇔

متن عاشقانه عیدت مبارک

امسال بهار
سبزتر از همیشه است
و تنها دلیلش حضور توست…
نوروزت مبارک عشق ابدی من
⇔⇔⇔⇔

متن نوشته عیدت مبارک عشقم

همسر عزیزم
هر وقت دلم برات تنگ می شه
دستم رو روی قلبم میزارم
و تو رو توی قلبم حس می کنم
سال نو مبارک

متن پیشاپیش عیدت مبارک عشقم

مووفقیت تو در آرزوها نیست
موفقیت از آن آدم های پرتلاش است
همانند تو
بهار در راه است
سال نو در راه است
شما انسانی موفق هستید که اراده شما، شما را به موفقیت می رساند
آرزو دارم در سال جدید موفق تر باشید
پیشاپیش سال نو بر شما و خانواده محترمتان مبارک
⇔⇔⇔⇔

متن کوتاه عیدت مبارک

نوروز پیام روشنی دارد:
لحظه‌ها را غنیمت شمرید
و به جای دوری، دوستی را بنشانید.
سال نو مبارک
⇔⇔⇔⇔

عکس متن عیدت مبارک عشقم

الهی که دلت همیشه شاد باشه
لبت همیشه خندون باشه
از خدا برایت عمر جاویدان
دلی عاشق
تنی سالم و سرحال
زندگی ساده و آسان
جیبی پر پول
را خواستارم
پیشاپیش سال نو مبارک

متن طولانی عیدت مبارک عشقم

دوست مهربانم
بهار راه ببین
با چشمان دل ببین
به یاد بیاور چندین بهار را باهم به سر کردیم
چندین بهار دوستی کردیم
خواستم اولین نفری باشم که بهت تبریک میگم
برایت از خدا بهترین هارو میخوام دوست خوبم
پیشاپیش سال نو مبارک
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا عیدت مبارک

هممون یه لحظه هایی تو زندگیمون داریم
که خیلییی شادیم و حالمون خوبه
دوست مهربان
دوست قدیمی من
برات آرزو دارم تو سال جدیدی که در راه است
حال دلت همیشه همینطوری باشه
انقدر شاد باشی و بخندی که دلت درد بگیره
بهترین دوستم پیشاپیش سال ۱۳۹۹ مبارکت باشه
⇔⇔⇔⇔

متن عاشقانه سال نو مبارک عشقم

امسال، سفره‌ی هفت‌سین را
زیر سقفِ آسمان پهن کرده‌ام؛
به این امید که هنگام دعای تحویل سال،
مرغ آمین به سراغم آید و آرزویم برآورده شود؛
آرزوی دیدن روشنی چشم‌هایش…

عکس عیدت مبارک عشقم

باران عشق همیشه می بارد
اما در نوروز قطره های باران طلایی رنگند
از خدا می خواهم که همیشه
زیر این باران خیس شوی…
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا سال نو مبارک عشقم

چه نوروز زیبایی
چه بهاری
چه سرمستی شادی
همسر عزیزم
پیشاپیش سال نو مبارک
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد عیدت مبارک

ببین بهار داره از راه میرسه
خوش به حال هر کی که عاشقه
خوش به حال دشت ها و چشمه ها
و شکوفه ها که عاشقانه به هم می رسند
عاشقان بهاری پیشاپیش سال نو مبارک

تکست عیدت مبارک عشقم

بهار می‌آید تا من و تو بدانیم
که سرنوشت درختان باغ،
سرسبزی و سرزندگی‌ست.
گذر ایام به کامت شیرین. سال نو مبارک

No comments:

Post a Comment