Saturday 7 March 2020

متن چهارشنبه سوری غمگین ، متن غمگین و عاشقانه راجب چهارشنبه سوری

متن چهارشنبه سوری غمگین

متن چهارشنبه سوری غمگین ، متن غمگین و عاشقانه راجب چهارشنبه سوری
متن چهارشنبه سوری غمگین ، متن غمگین و عاشقانه راجب چهارشنبه سوری همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

متن غمگین چهارشنبه سوری

ایرانیان شب سرد را به آتش می کشند
به امید روزهای گرم و نیک
بهارتان همچون آتش اهورایی
چهار شنبه سوریتان خجسته و نکو
⇔⇔⇔⇔

متن غمگین برای چهارشنبه سوری

میان قلب من
چارشنبه سوریست
بیا …آتش گرفتم..
درد دوریست

متن غمگین درباره چهارشنبه سوری

ولنتاین گذشت
و عشقم بهم کادو نداد
ولی من اینقدر بزرگوارم
که باهاش بهم نزدم
نگهش داشتم
چهارشنبه سوری اتیشش بزنم
⇔⇔⇔⇔

متن غمگین راجب چهارشنبه سوری

چشمهایت چهارشنبه‌ سوری آخر سالند
تمام دوستت دارم هایم میان فشفشه ها گم می شود
و تمام بوسه هایم دود …
چشمهایت آتشی به پا کرده است
تا واژه واژه برایت خاکستر شوم
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد چهارشنبه سوری

کردم از کودکی یادی
توی کوچه ی قدیمی
شبای چارشنبه سوری
باسرو صداوشادی
آتشی بر پا می کردیم
غصه ها می شد فراری
نمی زد کسی ترقه
نمی شد شیون وزاری
همسایه با مهربونی
به ماها می داد شیرینی
شبای شوروصفا بود
شبای چارشنبه سوری

متن غمگین چهارشنبه سوری

دوستام
قسمم دادن
چهارشنبه سوری
از روی آتیش نپرم . . .
الکی مثلا من جیگرم
⇔⇔⇔⇔

متن برای چهارشنبه سوری

با یاد سرخی گونه هات
درخشش چشمات
سوزانندگی لبهات
داغی عشقت
از رو آتیش میپرم
دوستت دارم آتیش پاره
⇔⇔⇔⇔

متن غمگین درباره چهارشنبه سوری

دیشب که سه شنبه بود
و من امشب را
باشوق تو
چارشنبه سوری کردم

متن راجب چهارشنبه سوری

میون آتیش بازی چشمای تو
قدم زدم
شاید که باورت بشه
معنی عشق و بلدم
چهارشنبه سوری مبارک
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد چهارشنبه سوری

توصیه ایمنی
چهارشنبه سوری:
با شلوار کردی
از روی آتش نپرید
⇔⇔⇔⇔

متن غمگین چهارشنبه سوری

واست آتیش روشن کردم که اخر زمستونه
چهار شنبه ی اخر سال قلب من آتیش بارونه
غمهاتو آتیش میزنم سرخی آتیش مال تو
چشم حسودا کور شه از عشق میون من و تو

متن برای چهارشنبه سوری

تنها کسی که هنوز …
منتظرم مانده تویی…
از چهارشنبه سوری…
چشمهایت میایم…
⇔⇔⇔⇔

متن درباره چهارشنبه سوری

چهارشنبه سوری من
آتش نگاه توست
که سوخت
جان مرا …
⇔⇔⇔⇔

متن غمگین راجب چهارشنبه سوری

چهارشنبه سوری تون
بی خطر
به یادموندنی
و پر از خاطرات خوب

متن در مورد چهارشنبه سوری

چهارشنبه سوری
آتش سیگارم روشن است
کام از من دود از تو …
خاطرات نمی پرند

No comments:

Post a Comment