Tuesday 28 January 2020

متن در مورد انتظار ، متن دلتنگی و پایان انتظار یار و منتظر بودن و انتظار بیهوده

متن در مورد انتظار

متن در مورد انتظار ، متن دلتنگی و پایان انتظار یار و منتظر بودن و انتظار بیهوده
متن در مورد انتظار ، متن دلتنگی و پایان انتظار یار و منتظر بودن و انتظار بیهوده همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

متن در مورد انتظار

من امروز
در انتظارت
غم انگیزترین و کوتاه ترین
شعر دلتنگی را گفتم:
“مُردم ز غمت، نیامدی تو”
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد انتظار نداشتن از دیگران

منم ای نگار و چشمی که در انتظار رویت
همه شب نخفت مسکین و بخفت مرغ و ماهی
و گر این شب درازم بکشد در آرزویت
نه عجب که زنده گردم به نسیم صبحگاهی.

متن در مورد انتظار نداشتن

آلبومی قدیمی ام،
در زیرزمین خانه ای کلنگی
که واحدهایش را پیش فروش کرده اند.
در انتظار دستی جامانده در اعماقم
که آجرها نمی گذارند
خاطره ای فروریخته را ورق بزند
نجاتم بده!
در من
هنوز لبخندی هست
که می تواند چیزی یادت بیاورد
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد انتظار عشق

بمان
نه برای من
برای این کوچه
که انتهای آن
در سپیده و انتظار
گم می شود
برای این خانه
با دلتنگی هایی
که از پیراهن زنانه اش می ریزد
برای این اتاق
با دنده های شکسته
در زخم بی کسی
برای عشق
که در قهوه ای چشم های تو
عریان می شود
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد انتظار یار

بدترین قسمت زندگی
انتظار کشیدن است
و بهترین قسمت زندگی
داشتن کسی است
که ارزش انتظار کشیدن را
داشته باشد

متن در مورد انتظار داشتن

به شقایق سوگند که تو بر خواهی گشت
من به این معجزه ایمان دارم
منتظر باید بود تا زمستان برود ،
غنچه ها گل بکنند !
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد انتظار بیهوده

انتظار
زیباترین نقاشی دنیاست
وقتی حاصل تصویرش
تو باشی
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد انتظار بیجا

من نمی دانستم ،
که سر انجام چه آید به سرم ؟
تو مرا خوب نگر ،
شاید اینبار ببینی که تو را منتظرم !

متن در مورد انتظار کشیدن عشق

تو را در باد گم کرد
و به انتظار نشست
و نمی دانست مسافران باد را
بازگشتی نیست
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد انتظار نی نی

گیرم اندوه تو خواب است و نگاه تو خیال
پس دلم منتظر کیست عزیز این همه سال؟
پس دلم منتظر کیست که من بی خبرم؟
که من از آتش اندوه خودم شعله ورم؟
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا در مورد توقع نداشتن از دیگران

فراموشی سخت است
انتظار هم سخت است
اما از همه سخت تر این است
که ندانی باید انتظار بکشی یا فراموش

متن درباره توقع داشتن از دیگران

 هر شب که انتظارت را
می برم به روز
شرمنده ام
که بی تو نفس میکشم هنوز
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد توقع نداشتن از دیگران

تو را در باد گم کرد
و به انتظار نشست
و نمی دانست مسافران باد را
بازگشتی نیست . . .
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد توقع نداشتن

دلم شبیه تلگراف خانه ای دور افتاده
مدام در انتظار ضربه های پیام تو
سیم های رابطه را چک می کند
مبادا جایی قطع شود
مبادا کلمه ای از قلم بیفتد
چشم هایم را در تاریکی جا گذاشته ام
نزدیک تَر بیا
می خواهم چشم هایت را با بریل بخوانم

متن زیبا در مورد انتظار نداشتن

تو را فراسوی انتظار می‌خواهم
آن سوتر از خودم
و آنقدر دوستت دارم
که دیگر نمی‌دانم
از ما دو تن
کدام یک غایب است

No comments:

Post a Comment