Thursday 30 January 2020

متن در مورد ایران ، متن کوتاه و ادبی زیبا درباره عشق به میهن + ایران سرزمین ما

متن در مورد ایران

متن در مورد ایران ، متن کوتاه و ادبی زیبا درباره عشق به میهن + ایران سرزمین ما
متن در مورد ایران ، متن کوتاه و ادبی زیبا درباره عشق به میهن + ایران سرزمین ما همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

متن در مورد ایران

سایه بانی دارم
که سه رنگ است و به آن می بالم
«سبز» چون فصل قناری و دل هر عاشق
«سرخ»چون غیرت مردان نجیب
و «سفیدی» که تبارش نور است
از پلیدی دور است
کمترین قیمت نامش جان است
پرچم ایران است.
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد ایران من

وطن  تنها میراثی است
که هرگز نمی توان
آن را خرج کرد،
هدیه داد
و یا فروخت.

متن در مورد ایران برای درس آزاد

مسلمانم ولی آزاد
به تن، یک پیرهن دارم
به رنگ پرچم ایران
سفید و سبز
میان لاله ی قرمز
به غارت رفته است جانم
در این زندان بی آواز
نفس در سینه می لرزد
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد ایران زیبا

پـرچـم مـا سـه رنگ اصلی داره
حتما یه مفهوم و یه قصدی داره
سبز کـه میگن به یاد سر زندگی
درخت و بـاغ و گـل و سبزینگی
سفید ، مثل قلـب پاک و روشن
نشونـۀ صلـح و صـفا و گلـشـن
قرمـز به رنگ خون پـاک شهید
دشمن میترسه از شهیدان شدید
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد ایران وطن من

زندگیتان چون سه رنگ پرچم ایران زمین یاران من
ذهن ودلهاتان به رنگ سبز وپرصدق وصفا
رویتان مانند نیکان پاک بادا وسپید
قبضه ی شمشیرهاتان هم
ز خون دشمنان سرزمین آریایی سرخِ سرخ

متن در مورد ایران باستان

مهم است که به وجود کشورمان افتخار کنیم ؛
ولی مهمتر از آن این است که :
“کاری کنیم” کشورمان به وجودمان افتخار کند …
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد ایران به زبان انگلیسی

وطن
با حضور نوابغ
زندگی می کند
و با خون شهدا
زنده می ماند.
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد ایران به انگلیسی

لباسِ پروازم
کفنم !!
مرا
اما
بپیچانید در
پرچمِ میهنم ایران !!!

متن در مورد ایران کودکانه

مبارز وطن
پرنده سینه چاکی است
که با خون خود
دنیایی از آرامش و آسایس
فراهم می سازد
تا دیگران آسوده و راحت
در آن زندگی کنند.
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد ایران عزیز

پرچم ما سه رنگه
رنگاش چقدر قشنگه
سرخ و سفید و سبزه
هرکدومش یک رمزه
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا در مورد ایران من

یکی از دل مشغولی هایی
که خداوند به انسان عطا می کند،
عشق به وطن است.

متن درباره ایران من

علاقه ای در دنیا
شدید تر از عشق به وطن نیست.
زندگی انسان های فعال ،
خاک وطن را بارور می سازد.
خانه ات را حاضری از دست بدهی ،
ولی  وطن را هرگز .
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا درباره ایران من

ای وطن ای مادر تاریخ ساز
ای مرا بر خاک تو روی نیاز
ای کویر تو بهشت جان من
عشق جاویدان من ایران من
ای ز تو هستی گرفته ریشه ام
نیست جز اندیشه ات اندیشه ام
آرشی داری به تیر انداختن
دست بهرامی به شیر انداختن
کاوه آهنگری ضحاک کش
پتک دشمن افکنی ناپاک کش
رخشی و رستم بر او پا در رکاب
تا نبیند دشمنت هرگز به خواب
مرزداران دلیرت جان به کف
سرفرازان سپاهت صف به صفوطن
یعنی چه آباد و چه ویران
وطن یعنی همین جا یعنی ایران
⇔⇔⇔⇔

متن کوتاه در مورد ایران من

بزرگی و عظمت یک مملکت
منوط به وسعت خاک آن نیست
بلکه مربوط به اخلاق
و روحیات اهالی آن است.

متن ادبی در مورد ایران من

دنیا
محل زندگی همه مردم جهان است
و ما تنها به قسمتی کوچک از آن
به نام  دل بسته ایم.

No comments:

Post a Comment